4 piliere značky - Rene Furterer Paris

Kategórie
 
 
 
 
 

4 piliere značky - Rene Furterer Paris

4 piliere značky - Rene Furterer Paris

EXPERTÍZA – validované lekárnikmi a medzinárodnými vlasovými štylistami

  • Vlasová starostlivosť – detailná znalosť vlasovej pokožky a vlasov
  • Botanika – „od kultivácie k extrakcii“ – pestovanie aj spracovávanie používaných rastlín je úplne v réžii Laboratórií Pierre Fabre
  • Farmaceutický vývoj – aplikácia náročných vedeckých štandardov svetoznámych Laboratórií Pierre Fabre na získavané aktívne prírodné látky

PRÍRODNOSŤ – potvrdená logom na obale

  • Príroda na samom počiatku – použitie len 100% čistých a prírodných esenciálnych olejov a patentovaných výťažkov z rastlín je kľúčovou hodnotou značky, a preto percentuálny obsah prírodných aktívnych látok je zobrazený na obale každého produktu
  • Botanické expertízy – kultivácia rastlín a následná extrakcia vykonávaná s maximálnym ohľadom na prírodu
  • Angažovanosť – rešpekt k prírodným zdrojom a ich zachovaniu dokladá etický záväzok značky René Furterer k dlhodobému partnerstvu a podpore troch lokálnych dodávateľov, čím vytvorila zodpovedný dodávateľský reťazec a podporuje lokálne sociálne a ekologické projekty (Moringa – Madagaskar, Arganový olej – Maroko, Bambucké maslo – Burkina Faso).

ZMYSELNOSŤ – Synergia prírody a potešenia zmyslov

  • Textúry produktov sú zvolené pre ich maximálnu účinnosť a zároveň aj pre potešenie zmyslov. Vďaka inovatívnemu prístupu sa zákazníci môžu tešiť z originálnych textúr, prírodných farieb a úchvatných prírodných vôní. Vďaka tomu ovplyvní všetky zmysly a zážitky.

EXKLUZIVITA - Exkluzívny koncept: Zakladateľ konceptu vlasových kúpeľov

  • 7 masážnych rituálov
  • 3 kľúčové kroky (Príprava / Umývanie / Starostlivosť)
  • Prírodné ingrediencie (esenciálne oleje / výťažky z rastlín)
  • Exkluzívna marketingová komunikácia – selektívna a koherentná s piliermi značky, od začiatku v blízkosti zákazníkov. Zahŕňa webové stránky s možnosťou diagnostiky a vytvorením personalizovaného rituálu. Informačné letáky a inzercia v lifestylových časopisoch. Sociálne média – Facebook, Instagram, YouTube.
  • Exkluzívny umelecký vlasový styling – Spolupráca s poprednými vlasovými štylistami pri vytváraní umeleckého vlasového stylingu predvádzaného na avantgardných módnych prehliadkach v Paríži a po celom svete a na týždňoch módy v Paríži, New Yorku a Miláne.
  • Exkluzívne pravidlá distribúcie – len starostlivo vybrané lekárne s dopytom po prémiových produktoch a možnosťou pre vystavenie a komunikáciu, personálom otvoreným pre školenia. Exkluzívna spolupráca s vybranými kaderníckymi salónmi primárne pre produktové školenia a prezentácie.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia